UGT denuncia acomiadaments a Mutua General de Segures gràcies a la Reforma Laboral

mgs

El nostre sindicat ha convocat una concentració de protesta el proper dijous, a les 12 hores, davant la seu central a Barcelona

La UGT de Catalunya denuncia el degoteig d’acomiadaments que s’estan produint a Mutua General de Seguros – Euro Mutua, que ja són 6 des del mes d’octubre a la seu central de l’empresa a Barcelona. Segons la direcció, l’acomiadament d’aquests treballadors està provocat per les “múltiples millores en processos i aplicatius, suposant una important reducció de les càrregues de treball aportades”, mentre que per al nostre sindicat responen només a l’oportunisme obert per l’entrada en vigor de la reforma laboral.

El motiu que l’empresa addueix per efectuar els acomiadament -al que ara permet acollir-se la reforma laboral- no consta en cap dels informes que la direcció de Mutua General de Seguros ha presentat al comitè d’empresa i a la secció sindical de la UGT de Catalunya durant els darrers quatre anys. Ans al contrari, en l’apartat d’Implantació o revisió de sistemes d’organització i control del treball, la direcció de l’empresa sempre ha expressat que “no existeix cap sistema estructurat de revisió de sistemes d’organització i control del treball”. Per aquesta raó, ens sorprèn enormement que ara l’empresa al·legui aquest motiu per acomiadar, fins al moment, sis treballadors i treballadores.

El nostre sindicat ha convocat el proper dijous, 17 de març, una concentració com a mostra de rebuig per aquests acomiadaments. La concentració serà a les 12 hores davant de la seu central (c. d’Entença, 325, Barcelona).