UGT denuncia davant del jutjat social l’acomiadament dels candidats a les properes eleccions sindicals a l’Hotel Do

doL’empresa Majo Grau Empresarial, propietària de l’explotació de l’Hotel DO, ha acomiadat tots els candidats que es presentaven en la candidatura del nostre sindicat

La Federació de Comerç, Hostaleria, Turisme i Joc de la UGT de Catalunya denuncia que l’empresa Majo Grau Empresarial, SLU, propietària de l’explotació de l’Hotel DO (Barcelona), per acomiadar tots els candidats que s’han presentat en la candidatura del nostre sindicat en les eleccions sindicals que s’han de celebrar el proper mes.

L’empresa Majo Grau Empreasarial vulnera així un dret fonamental, el de la llibertat sindical, i es dedica a manipular el procés electoral perquè aquest quedi sense candidats des del moment en què va tenir coneixement dels candidats que voluntàriament volien presentar-se a la candidatura de la UGT de Catalunya.

Amb aquests acomiadaments, la propietària de l’explotació de l’Hotel DO pretén fomentar la por entre aquells treballadors i treballadors que lliurement volen  presentar-se com a candidats per a les properes eleccions sindicals. L’únic objectiu de l’empresa és impedir que la UGT de Catalunya n’obtingui representació, i evitar d’aquesta manera que la nostra organització pugui defensar uns treballadors que actualment es troben sotmesos a unes relacions laborals totalment precàries i abusives.

Per aquesta raó, la UGT de Catalunya ha denunciat els acomiadaments davant del jutjat Social per vulneració del dret fonamental dels treballadors i les treballadores a la lliure sindicació.