UGT denuncia l’acomiadament d’un treballador de l’orquesta cambra de l’Empordà

orquesta-cambraLa UGT Comarques Gironines denuncia l’acomiadament d’un treballador de l’Orquestra Cambra de l’Empordà, que va asistir i parlar en la roda de prensa, efectuat just després , ahir al mati en la mateixa seu de la UGT de Girona, en la que s’ explicaven les condicions laborals i socials en què es troben els músics de l’ OCE .

Des d’ UGT comarques gironines trobem inadmissible i inacceptable que la transparència en l’ OCE ,que té un patronat amb càrrecs poítics i per tant amb persones de l’administració pública no sigui quelcom prioritari i que en canvi el que es faci es prendre mesures contra qui denuncia les irregularitats i es mostrin cecs davant l’evidència dels fets.

Fa molt temps que el conjunt de treballadors /es s’adonen d’irregularitats , però han esperat a tenirne la certesa amb proves evidents com una acta de la inspecció de treball on es detecten músics sense contracte en un concert o els fets denunciats del passat dia 1 de maig en la mini-gira a Europa.

Des d’ UGT continuarem denunciant les irregularitats en l’àmbit laboral en aquesta orquestra i sobretot la idea de tranparència en les entitats que tenen relació amb l’administració pública així com afavorir la dignitat de tots els treballadors /es i en especial pels músics, i demanen la readminisió del company acomiadat.

Us comuniquem que els treballadors i treballadores de la Fundació Orquestra Cambra l’Empordà començaran una Vaga Indefinida el proper dijous dia 17 de maig.