UGT denuncia la manca de transparència de la Gerència de Bellvitge i el menyspreu als sindicats

hosp-bellvitge
La secció sindical de la UGT a l’Hospital de Bellvitge denuncia la manca de transparència de la Gerència del centre així com el menysteniment que està demostrant cap als representants de la plantilla, ja que es nega a informar els sindicats sobre el pla de retallades que ha elaborat.

La direcció de l’hospital només ha convocat els comandaments intermitjos per explicar-los les mesures que es duran a terme i que afectaran greument la plantilla, però oculta aquesta informació als sindicats i refusa reunir-se amb ells. El nostre sindicat ha demanat una reunió amb el gerent, però aquest ha delegat la trobada al sotgerent, i sempre després de la reunió amb els comandaments del centre.

La UGT de Catalunya, primer sindicat a l’Hospital de Bellvitge, exigeix a la Gerència que respecti la legalitat i el paper dels representants dels treballadors i les treballadores; és a dir, mantenir-los informats i negociar qualsevol retallada de personal o canvi en l’organització i les condicions de treball de la plantilla.