UGT denuncia l’acomiadament d’un delegat sindical a l’ajuntament de Montornès del Vallès

UGT-Prou
La UGT del Vallès Oriental denuncia i manifesta el seu total desacord amb l’acomiadament d’un delegat del nostre sindicat, membre del Comitè d’Empresa i empleat públic de l’Ajuntament de Montornès del Vallès. El delegat acomiadat és treballador del servei de Promoció Econòmica, agent de desenvolupament econòmic des del 2006, i va ser escollit en les darreres eleccions sindicals com a delegat de la UGT de Catalunya.

Des de la UGT del Vallès Oriental volem mostrar la nostra perplexitat davant la incomprensible actitud de l’actual equip de govern, i volem recordar a l’alcalde de la ciutat que, en converses mantingudes amb la Federació de Serveis Públics del nostre sindicat, ell mateix es va comprometre a mantenir tots els llocs de treball. Ara, no només no compleix amb la seva paraula, sinó que acomiada un representant sindical escollit pels treballadors i les treballadores de l’Ajuntament de Montornès.

Montornès del Vallès és una de les poblacions amb més atur de la comarca, amb més de 1.724 aturats. Per aquesta raó, la UGT- Vallès Oriental no pot entendre com l’equip de govern d’un ajuntament que s’ha manifestat en contra de les retallades es pot permetre el desmantellament del servei de Promoció Econòmica. I, a més, ho fa atemptant contra els drets dels treballadors i les treballadores de l’Ajuntament de Montornès, eliminant un dels seus interlocutors socials.