UGT denuncia qeu el departament de salut incompleix el decret de serveis mínims

ambulancia

El nostre sindicat adverteix que no pot garantir que es realitzin les consultes programades per al dia 29 de setembre

La UGT de Catalunya denuncia que el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya incompleix el decret de serveis mínims per a la vaga general del 29 de setembre signat pel Departament de Treball. Salut no està desprogramant les consultes previstes per a aquell dia i, per tant, està obligant els centres, tant d’atenció primària com hospitalària, a oferir uns serveis per sobre dels mínims establerts.

En conseqüència, el nostre sindicat adverteix als ciutadans i les ciutadanes que no pot garantir que es realitzin les consultes programades per al dia 29, com tampoc els serveis que està imposant Sanitat per sobre dels mínims decretats pel Govern. El que sí es garanteix és l’atenció a urgències, unitats especials, operacions quirúrgiques inajornables, malalts ingressats, etc. que ja recullen els serveis mínims acordats.

La UGT de Catalunya espera que d’aquí al dia 28 de setembre el Departament de Salut rectifiqui i doni instruccions als centres per desprogramar visites i complir els serveis mínims.