UGT denuncia que el Ministeri de Treball denega l’atur als treballadors del Liceu

El Ministeri diu que el fet que el finançament del Gran Teatre del Liceu sigui majoritàriament públic anul·la la possibilitat que s’aculli a un ERTO

La UGT de Catalunya denuncia que el Ministeri de Treball està negant la prestació d’atur a què tenen dret els treballadors i les treballadores del Gran Teatre del Liceu acollits a l’ERO temporal promogut per l’empresa durant aquest mes de setembre.

Segons les notificacions que estan rebent els treballadors afectats (vegeu la notificació clicant sobre aquest enllaç), el fet de que el finançament de la Fundació del Gran Teatre del Liceu sigui majoritàriament públic anul·la la possibilitat que aquesta institució s’aculli a un ERTO. La UGT de Catalunya denuncia que, de nou, la nefasta gestió de l’administració del Teatre provoca la incertesa sobre el futur dels seus treballadors i treballadores, i reforça la sensació de manca de projecte dels seus actuals gestors.

Des de la UGT de Catalunya venim denunciant l’abandonament per part de les administracions catalanes de la gestió del Gran Teatre del Liceu. Al juliol va acabar el seu contracte el director general del Liceu, Joan Francesc Marco, que encara no ha estat substituït, i ara el Gran Teatre s’enfornta a la possible marxa del seu director artístic, Joan Matabosch, que podria fitxar pel Teatre Real de Madrid.