UGT denuncia un nou brot de lipoatròfia en l’oficina de correus de Montcada i Reixac

correos

7 persones es van veure afectades en un primer brot el 2008, mesos després de la inauguració de l’oficina

La plantilla es concentrarà el proper dijous, dia 3, de 9:30 a 10h

El Sector Postal de la FSP-UGT de Catalunya ha posat en coneixement de la direcció de Correus un nou cas de lipoatròfia semicircular entre els treballadors de la Unitat de Repartiment de Correus de Montcada i Reixac. Aquest cas es dóna en una treballadora que només fa un mes i mig que està destinada en aquesta oficina, i se se suma a dos possibles nous casos que es troben a l’espera de la confirmació mèdica corresponent.

El nostre sindicat ja va denunciar davant les autoritats un brot de 7 casos en el mateix centre de treball el març de 2008 (l’oficina en qüestió havia estat inaugurada uns mesos abans). Per aquesta raó, la UGT sol·licita a la direcció de Correus el tancament d’aquesta oficina com a mesura preventiva amb l’objectiu de garantir la seguretat i salut laboral dels treballadors i les treballadores.

Per aquest motiu, els delegats i les delegades de la FSP-UGT Sector Postal i els treballadors i les treballadores de Montcada es concentraran el proper dia 3 de febrer davant l’oficina afectada per exigir el tancament d’aquest centre de treball i el trasllat provisional dels treballadors i les treballadores a un nou centre.

Concentració treballadors oficina Correus Montcada i Reixac

DIA: 3 de febrer de 2011