UGT desbanca CCOO a la Junta de personal de Mollet del Vallès

La plantilla avala la gestió de la UGT i li atorga la majoria absoluta amb 7 dels 13 delegats
En les eleccions sindicals celebrades a l’Ajuntament de Mollet, la UGT ha aconseguit la majoria absoluta, i ha obtingut 7 dels 13 delegats que composen la Junta de Personal del Consistori. Així, la UGT ha desbancat per primera vegada CCOO, que s’ha quedat amb 4 delegats. Els altres dos representants han estat pel sindicat PLUS. Fins ara, la UGT tenia 4 delegats, 6 CCOO i 1 STPME.
La participació en els comicis ha estat del 88,4% dels treballadors, més de la meitat dels quals han votat la opció d’UGT. La plantilla de l’ajuntament de Mollet la formen 336 treballadors.
El nostre sindicat valora molt positivament els resultats, que avalen la gestió duta a terme per la UGT en els darrers anys, i que ha fet que el sindicat creixés poc a poc en representativitat i hagi aconseguit invertir les posicions, assolint ara la majoria absoluta tot desbancant CCOO. És la primera vegada que la UGT guanya les eleccions al consistori.
Un dels factors que ha contribuit a donar la victòria al nostre sindicat és l’aposta de la UGT per a organitzar –fa un any- un referèndum sobre la valoració dels llocs de treball a l’Ajuntament, una consulta on va guanyar els partidaris a la valoració, i que va comportar un augment de sou per a tota la plantilla. Ara, els treballadors han reconegut la bona feina del sindicat.
ajmollet