UGT diu no a l’acord plantejat per l’Hospital de Granollers de cedir el plus d’objectius

La direcció encara deu a la plantilla la retallada 5% de les nòmines d’entre juny de 2010 i octubre de 2011

La secció sindical de la UGT a l’Hospital de Granollers explicarà dimecres, 17 d’abril, en roda de premsa la seva negativa davant la nova proposta presentada per la direcció del centre hospitalari.

L’Hospital de Granollers ha plantejat a la representació dels treballadors que cedeixin la seva paga d’objectius (DPO) de 2013, que es calcula en 2,8 milions d’euros, al•legant una important disminució dels ingressos respecte l’any passat. A canvi, diuen, s’abonaria a la plantilla la meitat dels benficis que esperen tenir durant l’exercici de 2013. Això sí, en concepte de rescabalament pels mesos que van veure descomptat un -5%, de juny de 2010 a octubre de 2011, quan el TSJC va dictaminar que l’aplicació del decret 3/2010 aplicat a empreses públiques i consorcis no es podia aplicar a empreses mercantils, com s’estava fent a l’Hospital de Granollers. El compromís de començar a pagar les quantitats retingudes durant aquest període ja s’incloïa als acords de 2011.Per tant aquesta bestreta que ara anuncia la direcció no suposa en realitat cap millora susbtancial per als treballadors.

La secció sindical de la UGT de Catalunya explicarà en roda de premsa, després de fer-ho en l’assemblea de treballadors i treballadores, les raons de la seva negativa i quines són les propostes que la secció sindical duu a la direcció de l’Hospital.