UGT dóna el seu recolzament a l’afiliat denunciat per la guàrdia urgana per informar d’un acte reivindicatiu de sanitat

La UGT de Catalunya dóna el seu total suport a Carlos Banch, afiliat del nostre sindicat, que ha estat denunciat per informar els veïns i les veïnes del barri de Sant Andreu sobre la segona edició de la cadena humana a l’Hospital de la Vall d’Hebron, que ha tingut lloc aquest darrer dissabte, 15 de juny.

Dimecres, 12 de juny, quan feia una hora que Banch es trobava a la plaça del Comerç del barri de Sant Andreu repartint octavetes informatives sobre la cadena humana a l’Hospital Vall Hebron per reivindicar la sanitat pública i de qualitat, una patrulla de la Guàrdia Urbana se li va apropar per advertir-lo que estava incomplint la normativa de civisme de la ciutat. Se l’imputa ocupació de l’espai públic amb un cavallet (vegeu la fotografia adjunta clicant aquí) sense permís. Blanch va explicar als agents de la Guàrdia Urbana que Interior tenia coneixement de l’acció de la cadena humana i, per tant, que ell tenia el dret d’informar els seus veïns i veïnes, tal i com ha fet durant els més de 15 anys que fa que forma part de l’AAVV Sant Andreu Tramontana, amb els diferents equips de govern que han passat pel consistori, sempre sense cap incident.

La UGT de Cataluya dóna recolzament a Blanch que, com es pot veure en la imatge, es limitava a informar els veïns i les veïnes de la mobilització en defensa de la sanitat pública i qualitat, i que en cap cas destorbava ningú.