UGT dona suport a les mobilitzacions dels treballadors del Parc Sanitari Sant Joan de Deu

sociosanitari
Els representants sindicals del Parc Sanitari de Sant Joan de Deu de Sant Boi, continuen amb les mobilitzacions contra les RETALLADES de la GENERALITAT

Els propers dies 4, 11 i 18 de maig els treballadors i treballadores del Parc Sanitari de Sant Joan de Deu (Sant Boi de Llobregat), realitzaran concentracions davant la porta principal de l’ Hospital General, des de les 13,30 h. fins les 15 h.

La de demà, serà la segona de les concentracions programades pels representants sindicals. La primera es va fer abans de setmana santa, el 20 d’abril, i van ser convocades pel fet que la direcció de l’Hospital va comunicar la RETALLADA del 10% del pressupost d’activitat als representants dels treballadors.

En aquesta ocasió, s’ha fet extensiva la convocatòria als veïns i altres col·lectius del sector, per tal de mostrar el REBUIG contundent a les mesures que no solament atempten contra els treballadors del sector sinó també contra un dels pilars del benestar essencials de la ciutadania.

CONCENTRACIÓ

Dates:        dimecres 4,  11  i  18  de maig
Hora:          13,30  a 15 h.
Lloc:           Camí Vell de la Colònia, Nº 25 Sant Boi Ll.