UGT es mostra preocupada pel possible impacte social de la integració de caixa Girona a La Caixa

caixagirona

Davant l’imminent procés d’integració de la Caixa Girona a La Caixa, des de la Secció Sindical de la UGT a La Caixa volem expressar la nostra tranquil·litat pel que respecta al procés d’integració dels treballadors de Caixa Girona a La Caixa, per les garanties que actualment ens ofereixen els acords signats per UGT a La Caixa, entre els que cal destacar el pacte de prejubilacions i jubilacions parcials, l’acord de millores del Conveni Col·lectiu i el pacte d’integració d’oficines que respecta les condicions laborals dels treballadors afectats per processos d’integració (acord no subscrit de La Caixa, Secpb).

Tanmateix, ens hem dirigit a la direcció de La Caixa per expressar-li la preocupació de la UGT, primera força sindical de tota la província de Girona, respecte al possible impacte que pugui tenir aquesta operació tant en el teixit social com econòmic de les comarques gironines, en allò que es refereix a les pèrdues de llocs de treball, que es produiran amb tota seguretat, i el manteniment de l’obra social en aquesta zona.