UGT es personarà al concurs de creditors de Cacaolat per assegura la continuitat de la plantilla

cacaolat

Aquest migdia la direcció de Cacaolat ha presentat un concurs voluntari de creditors. El nostre sindicat espera que el jutge aparti els Ruiz-Mateos de l’empresa

Aquest migdia la direcció de Cacaolat ha presentat un concurs voluntari de creditors al Jutjat núm.6 de Barcelona. Finalment s’han decidit a fer-ho, després d’una setmana plena de dificultats i de moltes intervencions per part de la família Ruiz Mateos. Una de les opcions que temptejava la família era la presentació d’un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal a la planta de Cacaolat a Saragossa.

Ara, la UGT espera que el jutge actui exactament igual com ho ha fet el jutge de Granada amb el cas Duhl, aparti la família Ruiz Mateos de l’empresari i traspassi la gestió als administradors concursals.

El nostre sindicat també insta a la Generalitat a actuar i complir el seu compromís de fer tot el possible perquè Cacaolat es quedi a Catalunya, ajudant a trobar inversors que aguantin la companyia i mantinguin l’estabilitat de la plantilla.

D’altra banda, la UGT, juntament amb el comitè d’empresa, es personarà al concurs de creditors per garantir que el futur comprador asseguri la viabilitat de tots els llocs de treball i de l’empresa.

Des d’un principi, el nostre sindicat ha demanat el concurs, no perquè es consideri la millor solució, sino per a desvincular Cacaolat de la família Ruiz Mateos. No obstant, el caràcter voluntari del concurs de creditors, no garanteix del tot que l’empresari se n’aparti completament.