UGT exigeix al conseller mena que negociï una sortida beneficiosa per als treballadors de Yamaha

yamaha
La planta de Palau-Solità i Plegamans utilitza una quarta part de la seva capacitat productiva. Té una plantilla jove i formada i pot assumir tota la producció que es fabrica a França

La UGT de Catalunya exigeix al conseller d’Ocupació i Empresa, Francesc Xavier Mena, que faci asseure’s la direcció de Yamaha amb les parts implicades (sindicats i administració), per trobar una sortida negociada i profitosa tant per als treballadors i treballadores de la multinacional japonesa com per als interessos econòmics i socials del nostre país.

El nostre sindicat vol recordar que la planta de Palau Solità i Plegamans està infrautiltzada i actualment només fabrica un total de 30.000  motocicletes, quan disposa d’unes instal•lacions i maquinària preparada per a produir-ne 120.000, és a dir, quatre vegades més.

A més, la plantilla de Palau-Solità i Plegamans és jove –la mitjana d’edat dels treballadors i treballadores és de 40 anys-, i té la formació òptima per a tirar endavant el producte.

la UGT de Catalunya exigeix al conseller Mena que faci mans i mànigues per a capgirar la decisió de la direcció de Yamaha, i faci venir cap a la planta vallesana la producció que actualment la multinacional fabrica a França.