UGT exigeix al govern de l’estat que pagui el fons de competitivitat

fons-competitivitat

La UGT de Catalunya exigeix al Govern de l’Estat que compleixi amb els compromisos de l’acord de finançament i faci efectiu el pagament a Catalunya dels 1.450 milions d’euros del fons de competitivitat. Reiterem el nostre suport al Govern de la Generalitat en l’exigència de reclamar aquest fons acordat al nou model de finançament, fruit de l’Estatut.

Des del nostre sindicat rebutgem que el Congrés dels Diputats hagi votat en contra d’aquesta legítima reivindicació de Catalunya i considerem una oportunitat perduda que els partits catalans no hagin estat capaços de fer un front comú per defensar els interessos del nostre país.

En un moment com l’actual, Catalunya necessita més que mai aquests recursos que li pertanyen per desenvolupar les polítiques necessàries per fer front a la crisi econòmica.