UGT fa una crida a la participación Dissabte en la manifestació per la dació en pagament

16FLa UGT de Catalunya dóna suport i fa una crida a la seva afiliació i a la ciutadania en general a participar en la manifestació convocada per la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca el proper dissabte, 16 de febrer, a Barcelona per reclamar la dació en pagament amb efecte retroactiu, la paralització dels desnonaments i el lloguer social.

Aquestes són les tres demandes que recull la ILP promoguda per la UGT de Catalunya, la PAH i d’altres entitats socials catalanes, amb el suport de 1.402.854 signatures ciutadanes, i que esperem que el Congrés dels Diputats accepti per posar fi a la injustícia que suposa que moltes famílies que no poden pagar la hipoteca es quedin al carrer, sense casa i amb un deute amb el banc de per vida.

A la manifestació, que sortirà a les 17 hores de la Plaça Universitat, hi participarà una delegació de la UGT de Catalunya encapçalada pel seu secretari general, Josep M. Àlvarez.