UGT FICA Catalunya denuncia Veolia Serveis Catalunya per no complir les mesures de prevenció necessàries en els serveis prestats al sector sanitari

La secció sindical de la UGT FICA a Veolia Serveis Catalunya denuncia la manca de material preventiu (sobretot màscares de protecció i roba d’un sol ús) a l’abast en els centres sanitaris.

Tots som conscients que és una situació excepcional, però des de la secció sindical es reclama que es doti els treballadors i les treballadores de la protecció necessària per a poder donar complir el seu treball de manera eficient i segura.
A més, la representació sindical de la UGT FICA de Veolia Serveis Catalunya ha reclamat la desinfecció de la roba de treball del personal de l’empresa que presta serveis en el sector hospitalari com es fa amb la resta de personal que presta servei en aquestes instal·lacions, a causa de l’alt nivell d’exposició a patògens i agents ambientals. Ara més que mai, és el moment de fer-ho pel bé de tots i totes.
La situació de desemparament i l’actuació negligent de Veolia porta la nostra secció sindical a presentar avui una denúncia a la Inspecció de Treball per fer constatar aquestes anomalies que afecten més d’un centenar de persones que treballen a Veolia i presten el seu servei al sector sanitari.