UGT guanya les eleccions a l’IREC

irecEl nostre sindicat ha obtingut els 9 delegats que s’escollien en les primeres eleccions sindicals que se celebren

La UGT de Catalunya ha guanyat les primeres eleccions sindicals que s’han celebrat a la Fundació Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC) i ha obtingut els 9 delegats que s’escollien.

L’IREC és una institució puntera en la recerca i investigació en temes relacionats amb l’energia a Catalunya, que compta amb una plantilla de 107 treballadors i treballadores, entre els quals hi ha científics de primer nivell.

Aquest excel·lent resultat demostra que la plantilla de l’IREC ha dipositat la seva confiança en els delegats i delegades de la UGT de Catalunya en uns moments de crisi i retallades sense precedents, per tal de defensar les seves condicions laborals i fer tot el possible per recuperar tot allò que ens han sostret en els darrers anys.

Aquest resultat ens encoratja a seguir treballant per defensar els drets dels treballadors i treballadores.