UGT i CCOO convoquen mobilitzacions a Cacaolat en defensa dels 400 llocs de treball

cacaolat
Iniciaran les protestes el 12 de març, amb una manifestació a Madrid de tots els treballadors afectats per la mala gestió dels Ruiz Mateos

El comitè d’empresa de Cacaolat S.A. i la UGT i la CONC han decidit iniciar mobilitzacions per evitar la desaparició de més de 400 llocs de treball a Catalunya i d’una empresa emblemàtica per la mala gestió empresarial de la família Ruiz Mateos.

El calendari de protestes, que primer hauran d’aprovar les plantilles de Cacaolat dels centres de Parets del Vallès i el de Barcelona (c/Pujades), s’iniciarà amb una manifestació a Madrid dissabte el 12 de març de tots els treballadors i treballadores d’una desena d’empreses del grup Clesa que veuen en perill els seus llocs de feina per culpa de la gestió pèssima dels Ruiz Mateos.

Els treballadors de Cacaolat ratificaran el calendari de mobilitzacions en assemblees, el proper dimarts 8 de març a planta de Parets del Vallès, i dimecres 9 de març, al centre de l’empresa a Barcelona.

Les mobilitzacions continuaran amb concentracions periòdiques als centres de treball de Cacaolat a Barcelona i Parets, on hi treballen unes 400 persones, sense descartar altres accions de protesta de caràcter general. Cacaolat S.A. té un altre centre de treball a Saragossa, amb una plantilla de 100 treballadors.

La UGT i Comissions Obreres, que representaran als treballadors i treballadores de Cacaolat tant a nivell logístic com jurídic, exigeixen solucions, ja mateix, als Ruiz Mateos.