UGT i CCOO convoquen una concentració de treballadors d’ensenyament privat

manifa.jpgDemanen a la patronal la signatura immediata de les taules salarials del 2007 i l’homologació de les condicions laborals del personal docent i d’administració i serveis

La Federació de Treballadors d’Ensenyament (FETE) de la UGT de Catalunya i CCOO han convocat els treballadors i les treballadores dels centres docents privats de Catalunya a una concentració demà dimecres, 30 de gener, a les 18.30 hores, al carrer de Rivadeneyra núm. 6, com a protesta per la paràlisi en la negociació del 8è Conveni Autonòmic de l’Ensenyament Privat de Catalunya.

Els sindicats demanen a la patronal la signatura immediata de les taules salarials del 2007 i l’homologació de totes les condicions laborals del personal docent i d’administració i serveis.

Els sindicats signants del conveni estem decidits a continuar amb les mobilitzacions amb la intenció d’assolir aquests objectius. L’única via de resolució del conflicte és la negociació entre les parts,  tal com recull la sentència del 10 de gener del TSJC. La patronal té l’obligació d’asseure’s a negociar amb els sindicats FETE-UGT, CCOO i USOC per tal de trencar l’actual situació de bloqueig del nostre conveni.

Concentració treballadors ensenyament privat

DIA30
de gener de 2008
HORA: 18.30 hores
LLOCc. de Rivadeneyra, 6, Barcelona.

{mxc}