UGT i CCOO convoquen una jornada reivindicativa per exigir el desbloqueig del conveni del metall de Catalunya

metallLa Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya i la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya han convocat una jornada reivindicativa per al proper dilluns, 4 de març, per exigir a la patronal que desbloquegi la negociació del futur Conveni del Metall de Catalunya, així com la revisió de les taules salarials per a aquest any.

L’acte central d’aquesta jornada serà una concentració de delegats i delegades dels sectors del metall i de metal·logràfiques del conjunt de Catalunya a les 12 hores davant la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32), en el decurs de la qual es farà lectura d’un manifest conjunt per exigir a la patronal el desbloqueig de la negociació col·lectiva. Un cop finalitzi la lectura del manifest, la secretària general de la MCA – UGT de Catalunya, Isabel Martínez, i el secretari general de FI.CCOO.CAT, Javier Pacheco, atendran els mitjans de comunicació.

Prèviament a la concentració, els delegats i delegades hauran participat en unes assemblees organitzades paral·lelament i de manera coordinada a les seus de la UGT de Catalunya i de CCOO, per explicar-los en quin punt es troben les negociacions del conveni i la revisió de les taules salarials dels convenis sectorials vigents per al 2013, i també es presentarà la plataforma reivindicativa conjunta del conveni autonòmic del metall.

Concentració delegats per bloqueig Conveni Metall

DIA: dilluns, 4 de març de 2013

HORA: 12 hores

LLOC: davant de la seu de Foment del Treball (Via Laietana, 32, Barcelona).