UGT i CCOO convoquen vaga a tota l’educació a Catalunya el 22 contra les retallades de la consellera i del ministre

La UGT i CCOO de Catalunya han convocat una vaga de tota l’educació el dia 22 de maig. Els col·lectius convocats són el personal docent i no docent de tots els centres públics, concertats i privats, personal PAS (administració i serveis), personal del lleure educatiu dels centres públics i privats, educació de 0-3 anys i universitats.

Avui divendres, 11 de maig, representants de tots dos sindicats han anat a registrar aquesta convocatòria de vaga al Departament de Treball de la Generalitat.

El motiu de la vaga és exigir la retirada del RDL 14/2012 del ministre Wert i impedir que es produeixen més retallades a l’educació de Catalunya.

La retallada de recursos que s’està produint a l’educació és una agressió sense precedents a l’educació i un atac al bon funcionament dels centres educatius, una pèrdua de qualitat en l’educació i una pèrdua de llocs de treball en tots els sectors.