UGT i CCOO exigeixen a Alstom que compleixi els acords i s’assegui a negociar el conveni

alstomDilluns s’ha convocat una assemblea al Casinet d’Hostafrancs, on participaran Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego

La UGT i CCOO de Catalunya i les seves federacions d’Indústria comparteixen i donen suport a la reivindicació del comitè d’empresa d’Alstom Transport, que exigeix a la direcció de l’empresa que compleixi els acords assumits el passat mes de setembre i reprengui la negociació del conveni col·lectiu del centre de treball de Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental). Així mateix, insten la Generalitat, com a garant d’aquest acord, a intercedir davant la multinacional francesa perquè compleixi els compromisos i a impulsar polítiques actives en defensa del teixit industrial del país i dels seus sectors estratègics.

Aquestes demandes centraran l’assemblea de treballadors i treballadores d’Alstom Transport que han convocat conjuntament les seccions sindicals de la UGT i CCOO i el comitè d’empresa el proper dilluns, 17 de febrer, a partir de les 11 hores, al Centre Cívic Casinet d’Hostafrancs (carrer del Rector Triadó, 53, de Barcelona), en la qual també es plantejaran les properes accions de mobilització.

Es tracta d’un acte reivindicatiu en el qual participaran:

· El secretari general de la secció sindical de la UGT a Alstom, Óscar Ramos, i el secretari general de la secció sindical de CCOO, Daniel García.

· El secretari general de la Federació del Metall, Construcció i Afins de la UGT de Catalunya, José García, i el secretari general de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

· El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

L’acte també comptarà amb la participació d’un portaveu del comitè d’empresa de TV3, Jordi López, que compartirà la situació de la plantilla de la televisió autonòmica amb els treballadors d’Alstom.

Està previst que l’assemblea finalitzi cap a les 13 hores, quan la plantilla d’Alstom Transport tornarà cap a Santa Perpètua de Mogoda.