UGT i CCOO exigim al Grupo Jorge que compleixi els compromisos assumits davant el Departament de Treball per avançar en la negociació

Reunits dilluns 18 de juny, en la que ha estat la quarta reunió de la comissió ad-hoc integrada pels sindicats CCOO d’Indústria, UGT-FICA i treballadors dels dos escorxadors del grup, amb la representació del Grup Jorge, en el marc del la mediació de vaga  al Departament de Treball i amb l’objectiu de passar als falsos autònoms al Règim General de la Seguretat Social, l’aplicació del conveni col·lectiu i l’estabilitat en l’ocupació, hem de manifestar l’absolut desacord amb la marxa de la negociació. Els representants de l’empresa no han aportat cap pla concret de mesures de flexibilitat, compromès al punt dos de l’anterior acta, mes enllà d’enumerar uns quants articles de l’Estatut dels treballadors i lectures molt particulars del conveni d’aplicació; per la qual cosa no ha estat possible avançar ni un mil·límetre en la negociació.

Des de la comissió ad-hoc integrada pels sindicats UGT-FICA, CCOO d’Indústria i treballadors dels dos escorxadors del grup, hem tornat a insistir en els límits de la negociació i en la necessitat de disposar de més elements de caire econòmic, de producció, ocupació necessària, estacionalitat, funcions i categories, i retribucions, per tal de prendre alguna decisió que permeti fer avançar la negociació.

Tenir aquesta documentació abans de la propera reunió, que es realitzarà el proper dimecres,  és condició necessària per al desenvolupament de la pròxima reunió que es convoqui.

Si no hi ha un desenvolupament de la negociació que porti al compliment dels compromisos que ens van dur a l’ajornament de la vaga, aquesta serà activada en els propers dies.