UGT i CCOO inicien al Maresme la campanya de recollida de signatures de l’ILP

cartell-jo-signoAmb una taula de recollida de signatures el proper dijous, 7 d’abril, a la Plaça de les Tereses / carrer d’en Palmeroles de Mataró

La UGT i CCOO iniciaran dijous, 7 d’abril, al Maresme la campanya de recollida de signatures per a la inicativa legislativa popular (ILP) contra la reforma laboral i per afavorir l’ocupació estable i amb drets, especialment dels joves, de les dones i de les persones aturades de llarga durada.

La campanya s’iniciarà amb un punt de recollida de signatures a Mataró que s’instal·larà de 10.30 a 12.30 hores a la Plaça de les Tereses cantonada amb el carrer d’en Palmeroles. Allà estaran Lluís Torrents, secretari comarcal de la UGT del Maresme, i Ovidi Huertas, secretari general de CCOO Vallès Oriental-Maresme, que atendran els mitjans de comunicació presents.

La recollida de signatures també es durà a terme als centres de treball, amb la idea que tothom tingui l’oportunitat de signar. Amb aquesta ILP, que es desenvolupa simultàniament a tot l’Estat espanyol i per a la qual es necessiten 500.000 signatures, la UGT i CCOO volen que la veu dels treballadors i les treballadores d’aquest país sigui escoltada al Congrés del Diputats i que es derogui la reforma laboral.

En el text de la ILP es promou, entre d’altres, la lluita contra la precarietat laboral, la creació d’ocupació estable, de qualitat i amb drets, i evitar el frau en la contractació, evitant la temporalitat injustificada a les empreses. La proposta dels sindicats també inclou que, en cas d’acomiadament improcedent, el treballador o treballadora pugui triar entre la indemnització o la reincorporació al seu lloc de treball.

Recollida de signatures – ILP reforma laboral

DIA: dijous, 7 d’abril de 2011
HORA: 10.30 a 12.30 hores
LLOC: Plaça de les Tereses cantonada amb el carrer d’en Palmerola (Mataró)