UGT i CONC convoquen una manifestació el 21 en la jornada d’acció europea contra el pacte de l’euro

jornada-accio-europea2
La UGT de Catalunya anima la gent a mobilitzar-se també en la manifestació convocada pel moviment 15-M per al diumenge 19

La Confederació Europea de Sindicats (CES) ha convocat per al proper dia 21 una jornada de mobilització per expressar el rebuig a les polítiques econòmiques i socials impulsades -o imposades- per les institucions de la Unió Europea, i per exigir un canvi de rumb radical en el govern econòmic de la UE. Aquestes mobilitzacions són prèvies al debat en el Parlament Europeu del Pla de governança econòmica i el Pacte per l’Euro, i de la Cimera del Consell Europeu, que tindran lloc entre el 22 i el 24 de juny.

La UGT de Cataluya i la CONC han convocat per al proper dimarts 21 de juny, coincidint amb l’euromanifestació que se celebrará a Luxemburg, una assemblea de delegats i delegades a la Plaça del Rei (16 hores). A les 18 hores començarà una manifestació una manifestació -amb el suport de la Plataforma Prou Retallades!”, que sortirà de la seu de Foment del Treball fins al Parlament de Catalunya, i que no només rebutjarà aquestes polítiques per antieconòmiques i antisocials, sinó que també proposarà alternatives viables.

Davant el context de reivindicació que es viu en les darreres setmanes, la UGT de Catalunya anima tothom a sumar-se també a la protesta i a sortir al carrer també el diumenge 19 de juny a la manifestació convocada pel moviment 15-M, que coincideix amb les propostes del moviment sindical per evitar la decisió dels governs europeus d’institucionalitzar les polítiques d’ajust i colpejar els drets socials i laborals

Jornada d’acció europea contra el Pacte de l’euro

Assemblea de delegats i delegades

DIA: 21 de juny.
HORA: 16 hores.
LLOC: Plaça del Rei.Barcelona.

Manifestació

DIA: 21 de juny.
HORA: 18 hores.
LLOC: De la seu de Foment (Via Laietana / pl. Antonio Maura) al Parlament de Catalunya.