UGT i el Comitè d’Empresa de Badalona Comunicació apel•len a la responsabilitat per evitar el tancament

badalonatv
El Comitè d’Empresa de Badalona Comunicació espera que no s’arribi a la situació de deixar 66 persones sense sou i feina a causa del bloqueig del futur Consell d’Administració de l’empresa.

Com a representants dels treballadors apel·lem a la responsabilitat de tots els grups polítics amb representació a l’Ajuntament de Badalona per evitar aquesta situació. A més els demanem que donin a conèixer les seves propostes de viabilitat de l’empresa per tal de mantenir tots els llocs de treball.

Els treballadors de Badalona Comunicació ja han presentat per la seva banda un recull de propostes per millorar el rendiment de l’empresa i fer-la viable.

Recordem que, tot i la situació d’incertesa que vivim des de fa mesos a l’empresa sobre el futur, els treballadors i les treballadores han mantingut sempre el mateix nivell de professionalitat i han continuat duent a terme les seves tasques amb rigor.

Demanem, per tant, el màxim respecte per la nostra feina i la funció social que representa.