UGT lamenta que la cimera contra la llei Wert exclogui part de la comunitat educativa

LOMCEEls representants del personal docent no estan presents a la permanent del Consell Escolar de Catalunya

La UGT de Catalunya vol expressar la seva disconformitat davant la decisió del govern de la Generalitat de no comptar amb tots els representants de la comunitat educativa per a la cimera que tindrà lloc aquesta tarda amb l’objectiu de fer front comú contra la reforma educativa endegada pel govern del PP.

A més dels grups parlamentaris que defensen el model català d’immersió lingüística, el president Mas ha convidat a la cimera els membres de la permanent del Consell Escolar de Catalunya. Li volem recordar al president, però, que els membres de la permanent del Consell Escolar de Catalunya no representen tota la comunitat educativa: els representants del personal docent no hi estan integrats.

Des de la UGT de Catalunya considerem que no es pot deixar de banda una part tant important de la comunitat educativa, que tant bel•ligirant s’ha mostrat sempre en la defensa d’una escola que aposti per la cohesió social i la igualtat d’oportunitats i en la lluita pel model d’ensenyament del català al nostre país i al sistema d’immersió lingüística.

Els mestres són el pal de paller que haurà d’assegurar la igualtat d’oportunitats i la immersió lingüstíca a les aules. Per tant, fóra bo no excloure’ls d’una cimera important per plantar cara a la reforma que s’intenta aplicar des de Madrid.