UGT lliurarà a la consellera de treball 8.000 signatures en defensa de les escoles taller

escola-taller

El nostre sindicat reclama més concreció en les mesures presentades ahir pel Departament de Treball i exigeix el manteniment dels 1.500 llocs de treball d’escoles taller, cases d’ofici i taller d’ocupació

La UGT de Catalunya i l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya es concentraran demà dijous, 22 d’abril, de 9.30 a 10.30 hores, davant del Departament de Treball en una nova mobilització en defensa de les escoles taller i dels programes adreçats a joves desocupats amb baix nivell formatiu.

Els representants del nostre sindicat també faran lliurament a la consellera de Treball, Mar Serna, de les 8.000 signatures recollides a Catalunya en defensa del manteniment de les escoles taller.

Després que ahir la consellera va anunciar noves accions dirigides a aquest col·lectiu, la UGT de Catalunya i l’Avalot reclamen més concreció de les mesures presentades i exigeixen el manteniment dels llocs de treball dels 1.500 professionals que actualment treballen a les escoles taller, cases d’ofici i tallers d’ocupació de Catalunya.

Lliurament de signatures a favor de les escoles taller

DIA: dijous, 22 d’abril de 2010

HORA: 09.30 hores

LLOC: Departament de Treball (carrer de Sepúlveda, núm 148-150,Barcelona).