UGT mobilitza els treballadors del sector públic per a la vaga del dia 8 de juny

planta_vagab
La Federació de Serveis Públics i la Federació d’Ensenyament faran en total més de 600 assemblees a centres de treball

La UGT de Catalunya, i més concretament la Federació de Serveis Públics (FSP) i la Federació d’Ensenyament, està mobilitzant els treballadors i les treballadores de la funció pública i dels centres concertats de sanitat, ensenyament i serveis socials perquè participin en la vaga general del sector públic convocada contra les retallades salarials i de pensions. Fins al dia de la vaga, el 8 de juny, el nostre sindicat haurà realitzat més de 600 assemblees a centres de treball de tot el país sota el lema “Ens toca plantar cara pels serveis públics”.

Pel que fa a la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya, fins al dia 8 de juny estan previstes -ja s’han començat a fer- un centenar d’assamblees entre les províncies de Girona, Tarragona i Lleida. A Barcelona i la regió metropolitana s’organitzaran actes a 400 centres de treball.

Per la seva banda, la Federació d’Ensenyament de la UGT de Catalunya realitzarà fins a dimarts vinent una assemblea a cada universitat pública, més de 100 actes a centres concertats i 16 assemblees al territori: una al Baix Llobregat, una a L’Hospitalet, una a Barcelona, una al Vallès Oriental, una al Vallès Occidental, una al Maresme, una a Terres de l’Ebre, una a l’Anoia-Alt Penedès-Garraf, dues a Lleida, quatre a Girona i 4 a Tarragona.