UGT-Nissan recorda que l’acord ha permès augmentar la producció per damunt del pla industrial

nissan1

La direcció anuncia al Comitè d’Empresa que s’està estudiant derivar a Zona Franca produccions del Pathfinder i la NV200

La secció sindical de la UGT a Nissan es mostra satisfeta per l’anunci de la companyia de contractar 300 treballadors temporals a planta de Barcelona per respondre l’augment de demanda. Aquest augment de demanda es tradueix en un increment de la producció de 10.000 unitats per damunt de les xifres previstes.

La nostra secció sindical valora favorablement aquest augment de la producció i recorda que l’acord aprovat en referèndum pels treballadors i les treballadores han permès que el nombre d’unitats pactades en el pla industrial per al 2011, que oscil·lava entre les 80.000 i les 100.000 unitats, hagin estat superades fins arribar, en previsió, a les 147.000 actuals.

En la reunió mantinguda aquest matí entre empresa i el Comitè, la direcció de Nissan ha anunciat també que està estudiant la possibilitat de derivar produccions del Pathfinder i la NV200 que comportarien nous augments productius.