UGT obté la presidència del Comitè d’Empresa de TMB autobusos

La candidatura del nostre sindicat ha estat la més votada pel ple del comitè d’empresa, per davant de la candidatura de la CGT

El passat 9 de març es van celebrar eleccions sindicals a TMB Autobusos, on el nostre sindicat va obtenir 6 delegats al comitè d’empresa (un més que en el procés anterior), la CGT en va perdre 2 (passant de 8 a 6), ACTUB en va perdre un (passant de 6 a 5) i CCOO i el SIT es van mantenir amb 5 cadascun. D’altra banda, el nou sindicat ACAT en va treure un delegat, la Plataforma Sindical d’Autobusos (PSA) en va treure un altre, i el Sindi i la USOC no en van aconseguir cap. La UGT de Catalunya és, doncs, l’únic sindicat que ha crescut en nombre de representants en les eleccions sindicals celebrades ahir a TMB.

Amb aquests resultats i davant l’empat de la UGT i la CGT en el nombre de delegats, el ple del comitè d’empresa ha votat aquest matí les candidatures a la presidència del comitè. El ple ha escollit la candidatura de la UGT de Catalunya amb 17 vots, per davant de la candidatura presentada per la CGT, que ha obtingut 12 vots. Així, el representant de la UGT de Catalunya Miguel Ángel Arias és el nou president del comitè d’empresa de TMB Autobusos.

El creixement de la UGT de Catalunya en representants revalida l’estratègia del nostre sindicat de plantar cara al sindicalisme de l’amenaça, i configura una nova etapa en les relacions laborals a la companyia.{mxc}