UGT organitza la primera jornada de sistema de seguretat i polítiques públiques

guardia-urbana
Clouran l’acte el conseller d’Interior, Felip Puig, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez
La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya i el nostre Sindicat de Policia Local organitzen demà dimarts, 29 de març, a partir de les 9 hores, la I Jornada de Sistema de Seguretat i Polítiques Públiques.

A la jornada es debatrà un nou model policial per a Catalunya i, especialment, als grans municipis, on la Policia Local desenvolupi un paper fonamental en el sistema de seguretat públic. Per això, participaran al debat oferint la seva opinió juristes i experts en economia, representants polítics de diferents ajuntaments, membres de cossos de seguretat de Catalunya i de la resta de l’Estat espanyol, i els presidents de la Federació de Municipis de Catalunya, Manel Bustos, i de l’Associació Catalana de Municipis i Comarques, Salvador Esteve.

A les 18.30 hores tindrà lloc la cloenda de la jornada, a càrrec del conseller d’Interior, Felip Puig, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.

En aquest enllaç trobareu el programa de la jornada:

I Jornada de Sistema de Seguretat i Polítiques Públiques

DIA
: 29 de març de 2011
HORA: a partir de les 9 hores
LLOC: Sala d’Actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10).