UGT planta cara al sindicalisme d’amenaça i guanya un delegat a TMB

CGT perd dos representants al comitè, i ACTUB en perd un. La UGT és l’únic sindicat que creix i podria articular una nova majoria

La UGT de Catalunya és l’únic sindicat que ha crescut en nombre de representants en les eleccions sindicals celebrades ahir a TMB. El nostre sindicat ha obtingut 6 delegats (un més que en el procés anterior), la CGT n’ha perdut 2 (passant de 8 a 6), ACTUB en perd un (passa de 6 a 5), i CCOO i el SIT es queden amb el mateix nombre de delegats (5 cadascun).

D’altra banda, el nou sindicat ACAT ha tret un delegat, i la Plataforma Sindical d’Autobusos (PSA) n’ha tret un altre. Finalment, el Sindi -nou sindicat en aquest procés- no ha obtingut cap representant, NI tampoc la USOC.

Aquests resultats podrien articular fàcilment una nova majoria al comitè de TMB, amb una nova presidència. El creixement de la UGT de Catalunya en representants revalida l’estratègia del nostre sindicat de plantar cara al sindicalisme de l’amenaça, i configura una nova etapa en les relacions laborals a la companyia.{mxc}