UGT-presons nega qualsevol principi d’acord amb la DG de serveis penitenciaris

Els delegats sindicals continuen tancats a l’espera de reprendre les negociacions amb l’Administració

Davant les informacions que estan difonent alguns mitjans de comunicació, UGT – Presons vol aclarir que en la reunió d’ahir nit amb els responsables de la Direcció General de Serveis Penitenciaris no es va arribar a cap acord ni principi d’acord.

La proposta d’ahir de l’Administració continua sent insuficient per al nostre sindicat, però certament és un avenç respecte a la proposta inicial, que era totalment inassumible. Per tant, els delegats de la UGT a Presons han decidit donar un marge de confiança als responsables polítics i mantenir les negociacions.

Els delegats sindicals continuen tancats a la seu de la Direcció General de Serveis Penitenciaris a l’espera que es reprenguin les negociacions amb l’Administració. Tanmateix, han aconsellat als treballadors no continuar amb les mobilitzacions als centres.