UGT rebutja enèrgicament l’anunci del tancament de la planta de DERBI a MartorellesEl nostre sindica

derbi
El nostre sindicat es mostra perplexe davant la decisió de Piaggio, que fa poc més d’un any va signar un acord amb els sindicats, i sota la tutela de l’administració, per garantir l’ocupació de la planta

La UGT de Catalunya vol manifestar el més enèrgic rebuig tant pel tancament anunciat per Piaggio de la seva planta de Derbi a Martorelles (Vallès Oriental) com per les males maneres que ha tingut la direcció de Derbi de comunicar-ho, via web i mitjans de comunicació abans de fer qualsevol comunicat oficial al Comitè d’Empresa. Considerem que l’actitud de Derbi suposa un absoluta manca de respecte vers els treballadors i les treballadores de la planta vallesana.

Des de la UGT de Catalunya lamentem l’actitud de la direcció de Derbi, més encara quan fa poc més d’un any es va signar un acord amb els sindicats, sota el paraigua del Departament de Treball, pel qual el Grup Piaggio es comprometia a realitzar les inversions necessàries en les instal·lacions de Martorelles i a millorar-ne la competitivitat. En aquest acord, Piaggio es comprometia inclús a què el magatzem de recanvis es reafirmés com el pol logístic de la marca Derbi per al mercat estatal.

Ara, la decisió del grupo Piaggio pot suposar el tancament de la planta catalana i la destrucció de més de 200 llocs de treball a Martorelles.