UGT ret homenatge als seus afiliats morts a la batalla de l’Ebre

També es farà a Pinell de Brai l’acte de reconeixement als 30 anys d’afiliació al sindicat dels militants de Terres d’Ebre i Tarragona

La UGT de Catalunya retrà homenatge als seus afiliats morts a la batalla de l’Ebre amb un acte demà dissabte, 16 d’abril, a les 9.30 hores, al Monument a la Pau, situat a la cota 705 de Pinell de Brai (Terra Alta).

A l’acte es descobrirà una placa commemorativa i es farà una ofrena floral. Hi intevindran Josep Sànchez, professor de la Universitat Rovira i Virgili; Isabel Ruiz, secretària general de la Unió de Pensionistes, Jubilats i Prejubilats de la UGT de Catalunya; Xavier Pallarés, delegat del Govern a les Terres d’Ebre, i Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya.

Deprés de l’homenatge, a les 10.30 hores, hi haurà esmorzar popular a l’ermita de Pinell de Brai. I allà mateix, a les 11.30 hores, es farà un acte de reconeixement als afiliats i afiliades de la UGT de Terres de l’Ebre i Tarragona que porten 30 anys militant al nostre sindicat.

Homenatge ugetistes morts a la batalla de l’Ebre

DIA: 16 d’abril de 2011
HORA: 9.30 hores
LLOC: Monument a la Pau, cota 705 de Pinell de Brai (Terra Alta).

Homenatge 30 anys afiliació UGT Tarragona i Terres de l’Ebre

DIA
: 16 d’abril de 2011
HORA: 11.30 hores
LLOC: Ermita de Pinell de Brai (Terra Alta).