UGT revalida la majoria absoluta al comitè de Kalise menorquina (Vallès Occidental)

kalise
Ha aconseguit un total de 16 delegats, mentre CCOO es queda amb només 2 representants

La UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals als dos centres de treball de l’empresa alimentària Kalise Menorquina (Vallès Occidental) a Catalunya. A la fàbrica de Palau de Plegamans ha revalidat la seva majoria absoluta, obtenint 11 delegats, un més que en les anteriors eleccions. Per la seva banda, l’altre sindicat que ha concorregut als comicis, Comissions Obreres, n’ha perdut 1, i s’ha quedat amb tan sols 2 representants.

Al nou edifici d’oficines, a Santa Perpètua de la Mogoda, la UGT era l’única candidatura a les eleccions, i ha obtingut la totalitat de delegats, 5.

A la planta de producció de Palau de Plegamans hi treballen 320 persones, i a les oficines de Santa Perpètua, 79. La participació en les eleccions sindicals ha estat del 85% de la plantilla.

La UGT de Catalunya valora molt positivament els resultats, que confirmen la bona feina duta a terme i la línia del sindicat en els darrers 8 anys.