UGT revalida per 5a vegada la majoria a les eleccions sindicals de Ferrocarrils de la Generalitat

fgc

La UGT de Catalunya celebra que a les eleccions sindicals celebrades ahir per escollir els 23 representants del comitè d’empresa de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, els resultats tornin a reflectir una clara victòria del nostre sindicat.

La secció sindical de UGT a FGC ha revalidat la majoria  per cinquena vegada consecutiva, amb 13 delegats al comitè,  mentre la CONC  n’ha obtingut 6,  el SEMAF 3  i la CGT 1.  Els treballadors i les treballadores de Ferrocarrils, que travessen un moment complicat  -es troben afectats pel decret 3/2010 amb la reduccó d’un 5% del seu sou – han expressat la seva confiança perquè sigui la UGT qui els continui representant majoritàriament.

Les reivindicacions per aconseguir que el seu conveni col•lectiu sigui respectat continuaran durant el mes de novembre. La Secció Sindical de UGT a FGC agraeix a tots el suport  rebut i manifesta que inicia aquest nou mandat amb les forçes renovades gràcies a uns resultats que avalen la tasca feta durant tots aquests anys.