UGT: Segona jornada de vaga a Mercedes Benz

mercedesLa UGT de Catalunya exigeix a Mercedes Benz que retiri el pla de cessament d'activitat presentat per a la planta de Sant Andreu

Els treballadors i les treballadores de la planta de Mercedes Benz a Sant Andreu (Barcelona) es concentraran davant les portes de la fàbrica en el segon dia de vaga en protesta per l'anunci del tancament d'aquesta planta -que ocupa 420 treballadors- l'externalització de la producció.

A les 9:00 hores tindrà lloc una reunió de mediació entre empresa, comitè i representants de l'Administració als Serveis Territorials de Treball a Barcelona, on la UGT de Catalunya exigirà als representants de Mercedes Benz que retirin el pla de cessament d'activitat anunciat i que mantingui el pla industrial que té vigència fins al 2014. El nostre sindicat manté que darrera la gestió empresarial de Mercedes Benz s'amaga una clara operació d'especulació urbanística.

Si l'empresa no retira el pla anunciat, la vaga continuarà els dies 18, 19, 23, 24, 25, 30 i 31 d'octubre.
{mxc}