UGT signa el conveni col•lectiu de l’ensenyament privat de Catalunya

lleureDesprés d’un procés de consulta telemàtica obert a afiliats i delegats, amb un 76% de vots favorables

Avui la FETE – UGT de Catalunya ha signat el Xè Conveni Col·lectiu Autonòmic de l’Ensenyament Privat de Catalunya. La decisió s’ha pres després d’un procés de consulta telemàtica obert a afiliats i afiliades i delegats i delegades, que ens han demanat que signéssim la proposta amb un 76% de vots favorables.

Des del nostre sindicat considerem una bona notícia que ens uns moments com els que estem vivint, haguem pogut negociar increments salarials i mantenir les condicions actuals en aspectes com ara els complements per incapacitat transitòria.

Els principals elements que recull el conveni són:

• Manteniment dels complements per incapacitat transitòria segons el redactat vigent:
  1. o3 mesos al 100% per a tot el personal, més un mes per cada trienni d’antiguitat.
  2. o7 mesos al 100% per al personal que treballa en nivells concertats.
  • Manteniment de l’Annex 6, que permet que continuïn vigents totes les clàusules normatives del conveni un cop finalitzi la seva vigència.
  • Reducció de jornada anual per al Personal d’Administració i Serveis.
  • Increments salarials per als Batxillerats no concertats (un 1% el 2013 i un 1% el 2014).
  • Increments salarials per al Personal d’Administració i Serveis i 1r. Cicle d’Educació Infantil (un 3% el 2012, un 3% el 2013 i un 2% el 2014).
  • Consideració de jornada lectiva del temps dedicat a la vigilància d’alumnes a Infantil i Primària.
  • Suspensió de la clàusula que permetia ampliar la jornada lectiva a Secundària als centres d’una sola línia.