UGT s’oposa a l’anunci del tancament de Fibracolor i sospita la deslocalització de la producció

textil2.pngLa UGT de Catalunya rebutja el tancament de la planta de l’empresa Fibracolor a Tordera (Maresme), anunciat avui mateix per l’empresa després de decidir-se en el Consell d’Administració del passat dilluns, i que afecta 280 persones. L’empresa havia presentat un Expedient de Regulació d’Ocupació el passat mes de novembre, que afectava 150 dels 280 treballadors de la planta.

La UGT de Catalunya s’oposa al tancament de la fàbrica perquè considera "plenament solvents" les empreses que es troben al darrera d’aquesta companyia. Cal recordar que Fibracolor està participada en un 40% pel grup Inditex i en un 26% per la societat Eplicsa, dependent de la Generalitat. El nostre sindicat creu que si Fibracolor vol tancar és perquè el grup Inditex pretén instal·lar-se en un altre mercat i produir més econòmicament per poder incrementar els seus beneficis.

Així, la UGT de Catalunya exigeix a la direcció de Fibracolor que doni els motius pels quals ha pres aquesta sobtada decisió.

{mxc}