UGT-Terres de Lleida inicia una recollida solidària d’aliments per als treballadors d’una empresa que fa mesos que no cobren

banc-alimentsEl sindicat UGT-Terres de Lleida ha iniciat una recollida solidària d’aliments per als treballadors/es de l’empresa Cultius Micològics S.A., de Torregrossa, atès que es troben en una situació econòmica greu després dels reiterats impagaments dels darrers mesos.

La situació per a la majoria d’aquests treballadors/es és insostenible. El 80% de treballadors són dones amb una situació personal i familiar molt complicada, algunes d’elles corren el perill de no poder pagar ni la llum i possiblement en aquests moments a algunes d’elles ja els hi hagin tallat el subministrament elèctric. Alguna altra està a punt de perdre la vivenda. Tenen problemes per fer la compra diària i van subsistint com poden amb l’ajut de la família en el millor dels casos.

Aquesta situació ve donada per l’empresa, ja que no els hi paga fa 4 mesos els salaris pels quals han treballat.

Des de la UGT, demanem la solidaritat en forma d’aliments que es podrà realitzar des del dia 31 de març al 15 d’abril en els locals de la UGT de les Terres de Lleida, Av. Catalunya, 2 planta Baixa de les 11 a 13 hores. Aquesta recollida es porta a terme amb la col·laboració del Banc d’Aliments de Lleida i La Botigueta d’Arrels Sant Ignasi.

El sindicat, a més a més continuarà amb les corresponents accions per exigir a l’empresa el pagament de les nòmines i/o donar resposta a la situació actual.