UGT torna a denunciar El Corte Ingles per no lliurar la documentació als seus delegats

elcortingles.gif

La UGT de Catalunya ha tornat a denunciar els centres d’El Corte Inglés de Plaça Catalunya – Portal de l’Àngel per no lliurar la documentació requerida pels delegats i delegades del nostre sindicat. La secció sindical de la UGT de Catalunya als centres sol·licita la següent documentació:

• La documentació ja sol·licitada en l’escrit lliurat el dia 23 de març de 2007 (còpia dels calendaris laborals individuals dels treballadors del centre de l’any 2006; relació nominal dels treballadors i treballadores amb contracte laboral de dilluns a dissabte; relació nominal de treballadors i treballadores amb contracte laboral de dilluns a dissabte que han prestat servei en diumenges i/o festius d’obertura comercial en els mesos de desembre de 2006 i gener de 2007; i formes i condicions en què s’ha compensat el treball en diumenges i festius als treballadors amb contracte de dilluns a dissabte).
  • Calendari laboral individual de tots els treballadors de l’any 2007.
  • Relació nominal dels treballadors amb contracte de dilluns a dissabte que han prestat servei en diumenge i/o festius d’obertura comercial dels mesos de juliol i agost de 2007.
  • Còpia de les còpies bàsiques de contractes de treball i modificacions que hagin operat en els mateixos des de l’1 de gener de 2007.
  • Relació nominal dels acomiadaments que hagin pogut produir-se des de l’1 de gener de 2006.
  • Còpia dels TC-1 i TC-2 de cotització a la Seguretat Social dels mesos de març de 2006, setembre de 2006, novembre de 2006, març de 2007 i agost de 2007.

{mxc}