autoliv

La multinacional sueca de components de l’automòbil ha anunciat al Comitè d’Empresa la seva intenció de tancar la planta vallesana

Davant l’anunci del tancament d’Autoliv a Granollers, la secció sindical de la UGT  i la UGT-MCA del Vallès Oriental exigeixen una solució que passi pel manteniment dels llocs de treball mitjançant l’aportació de nova producció.

Històricament la plantilla d’Autoliv a Granollers, dedicada a la fabricació de components de l’automòbil, ha treballat per aconseguir d’una forma negociada càrregues de treball i nous productes, que han servit per a mantenir la producció a Granollers. La planta dóna feina a 290 treballadors i treballadores.

La UGT treballarà en aquesta mateixa línia i objectiu,  per tal d’ aconseguir de forma negociada s’implementin mesures que serveixin per aconseguir la millor solució per als treballadors i les treballadores. Mesures que no deixen de passar pel manteniment de la planta de Granollers.

La UGT fa una crida a totes les administracions perquè treballin conjuntament cap a un únic objectiu: no permetre aquest tancament.

Així mateix, la UGT reclama la derogació de totes les reformes que faciliten aquests tipus de mesures empresarials

Un comentari a “La UGT exigeix a AUTOLIV que aporti nova producció i mantingui els llocs de treball de la planta de Granollers