UGT valora molt positivament el desenvolupament de les aturades a autopistes amb seguiment del 98%

acesa

La UGT de Catalunya valora molt positivament el desenvolupament de les aturades parcials dels dies 26 i 27 de març, tant per l’absència d’incidents com pel comportament cívic de la ciutadania en general, i dels treballadors i les treballadores en especial.

El nostre sindicat valora la decisió empresarial d’aixecar les barreres com ajustada a la responsabilitat d’una empresa gestora de la mobilitat, com és el cas d’ACESA-Abertis. El percentatge de seguiment de la vaga ha estat del 98% a ACESA, empresa amb prop de 1.400 treballadors i treballadores, de manera que felicita al conjunt de la plantilla pel seu comportament responsable en l’exercici de la vaga en aquestes tres primeres aturades. L’organització i la vigilància de les aturades programades s’ha desenvolupat en el marc de la unitat d’acció sindical amb la resta de forces sindicals. La UGT de Catalunya vol recordar que els treballadors i les treballadores de les autopistes han mantingut permanentment la voluntat de negociar, i això no ha canviat.