UGT valora positivament la creació del grup de treball del govern amb el fabricant xinès Chery

chery
La UGT de Catalunya valora molt positivament l’anunci de la creació d’un grup de treball amb l’objectiu d’implantar a curt termini a Catalunya una planta del fabricant automobilístic xinès Chery. La creació d’aquesta planta serviria per donar feina a molts treballadors que han estat acomiadats tant del sector de l’automòbil com del seu auxiliar.

Tal com vam fer perquè arribés a Martorell la fabricació i la inversió de l’Audi Q-3, donem suport a aquesta iniciativa perquè creiem que el millor camí per sortir de la crisi és crear ocupació de qualitat, invertir en recerca i en formació, i per tant l’anunci d’avui va en el camí del canvi de model productiu que necessita el nostre país.

Perquè es produeixi aquest canvi de model productiu, cal inversions públiques en formació professional, R+D i política industrial, tal com sempre ha reivindicat la UGT de Catalunya, per tal que l’ocupació que es creï sigui de qualitat i perquè siguem una referència a nivell estatal i europeu en el sector automobilístic de futur.

Per tant, des del nostre sindicat donem ple recolzament a la implantació d’aquesta fàbrica i instem les diferents parts a actuar amb celeritat perquè la sigui una realitat el més aviat possible.