UGT votarà a favor de la fusió de La Caixa i Caixa Girona

lacaixa

La UGT de Catalunya ha decidit votar a favor de la fusió per l’absorció de La Caixa amb Caixa Girona, després de valorar-la positivament des d’una doble vessant.

En primer lloc, perquè la signatura d’un acord laboral per a la integració dels empleats de Caixa Girona a La Caixa, tot i que la UGT va tenir una posició de partida molt crítica, es va treballar perquè resultés satisfactòria mitjançant una homologació de les condicions laborals, l’aplicació de mesures no traumàtiques i la minimització de l’impacte en l’ocupació.

En segon lloc, des de la vessant de l’impacte de la fusió dins de La Caixa, pel respecte al model tradicional de caixes d’estalvi, que garanteix la continuïtat de l’Obra Social, i per l’insignificant impacte sobre les fortes variables financeres de La Caixa.

No obstant això, la UGT expressarà a l’Assemblea d’aquesta tarda la seva preocupació per les conseqüències que pot tenir pels empleats i les empleades de la Caixa, i pel futur de l’entitat, l’aplicació de la reforma de la LORCA i la reforma laboral i demana seny als directius i als consellers generals.