Un nou error de l’administració deixa 650 Mossos sense cobrar la nòmina de juny sencera

Justament el mes que tampoc cobraran la totalitat de la paga extraordinària, retallada pel Govern als funcionaris

Aquest mes, a banda de cobrar la paga extraordinària retallada com tot el personal de la Generalitat, alguns membres del Cos de Mossos d’Esquadra han tornat a ser víctimes de la incompetència de l’Administració a l’hora d’abonar les quantitats. En concret, 650 mossos i mossos han cobrat entre 400 i 500 euros menys en la nòmina de juny.

Després que a la paga del desembre del 2011 l’Administració apliqués una retenció de l’IRPF sobre quantitats que no havien estat cobrades i retardés de manera premeditada el pagament de la del desembre de 2012, ara hem de veure com novament s’han comès errades en el càlcul de les nòmines dels membres del cos, justament el mes que tampoc es cobra la totalitat de la paga extraordinària.

Davant d’aquesta nova errada, des del SAP – UGT de Catalunya només podem pensar dues coses. O bé ens trobem davant d’una nova “treta” del Govern dels millors o bé ens trobem davant d’uns responsables polítics que no saben fer bé la seva feina, ja sigui per desconeixement o per incompetència. Qualsevol de les dues opcions és gravíssima per als interessos dels membres del CME.

És per això que des de la nostra organització sindical exigim que els responsables d’aquesta nova errada assumeixin les seves responsabilitats. Els membres del CME no es mereixen passar novament per un episodi que atempta clarament contra els seus interessos i drets, ja prou retallats.

Ja no ens valen excuses sobre el programa informàtic, no ens valen excuses de mal pagador i la nostra organització sindical exigeix responsabilitats. A banda exigim que el pagament de les quantitats no abonades a tots els afectats i afectades es faci de manera immediata.

Des del SAP – UGT de Catalunya ja avancem que, en cas que no s’atenguin les nostres demandes amb la immediatesa que mereixen, iniciarem les accions legals oportunes per tal que aquesta nova errada no quedi amagada al fons de l’armari.